Als je niet aan de juiste organisatie bent gekoppeld kun je je ook niet koppelen aan het coachaccount van een docent binnen dezelfde organisatie, en kan je ingeleverde werk dus niet worden nagekeken.
Wanneer je niet op de juiste manier inlogt kan het gebeuren dat je account niet aan de juiste organisatie is gekoppeld. Veel scholen hebben hun eigen vormgeving voor het platform, maar dit is niet altijd het geval. Om te controleren of je aan de juiste organisatie bent gekoppeld kun je de volgende check uitvoeren:
- Klik rechtsboven op je voorletter
- Klik op 'Mijn account'
- Kijk bij 'Organisatie' onderaan bij je persoonsgegevens.
Wat moet ik doen als mijn organisatie niet klopt?
De meest voorkomende reden is dat je niet bent ingelogd via Entree. Als je gewoonlijk via Entree inlogt bij je organisatie en je doet dat een keer niet, wordt er automatisch een nieuw account voor je aangemaakt. Je kunt weer terugkomen op je oude account door uit te loggen, je cookies te verwijderen en weer in te loggen via Entree.
Het kan zijn dat er een andere reden is dat je organisatie niet klopt, bijvoorbeeld door een storing of doordat je op een andere school ook hebt gewerkt met All You Can Learn. Neem in dat geval contact op met Support.
Ik heb al gewerkt op het account waarvan de organisatie niet correct is. Wat moet ik nu doen?
Log eerst opnieuw in via Entree, als het niet lukt eventueel via een een incognitovenster. Neem ook in dit geval contact op met de Supportafdeling. Nadat je een nieuw account hebt aangemaakt kunnen wij de inhoud van het niet-gekoppelde account voor je overzetten, inclusief een eventueel abonnement dat je daarop al hebt aangeschaft.
Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.