Mijn aankoop is dubbel afgeschreven van mijn bankrekening. Wat moet ik doen?

Wanneer je via iDeal of een bankoverschrijving je licentie betaalt kan het een enkele keer gebeuren dat het afschrift hiervan dubbel in je bankier-app te zien is. Dat betekent niet dat je dubbel hebt betaald! Een storing of boekingsfout bij de bank blijft bijna nooit onopgemerkt. Als je een paar dagen wacht zul je zien dat het extra afgeboekte bedrag vanzelf weer terug op je rekening verschijnt. 

Als het gaat om een foutje bij de bank kun je dat zien doordat beide afschriften hetzelfde bestelnummer hebben. Het gaat om een code van 13 tekens die begint met een '6'.

 

Neem contact op met je bank als de dubbele boeking na meer dan een week nog steeds op je bankier-app te zien is. Heb je zelf per ongeluk twee keer betaald? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Support.

 

Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet. 

Gerelateerd aan

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.