De meeste studenten kopen een abonnement door een betaling te doen via iDeal, maar het kan zijn dat jouw school een andere regeling heeft getroffen. Als dit het geval is krijg je van je school een prepaidcode die je op het platform kunt activeren. Wanneer je dit doet gaat je abonnement meteen in werking.
Hoe kom ik aan een prepaidcode?
Als jouw school werkt met prepaidcodes krijg je die van je docent. Het is namelijk alleen voor medewerkers van aangesloten onderwijsorganisaties mogelijk om prepaidcodes aan te schaffen. Het kan dus nooit zo zijn dat je zelf een prepaidcode moet gaan bestellen.
Hoe verzilver ik een prepaidcode?
- Maak een account aan als je die nog niet hebt. Je maakt een account aan door voor het eerst in te loggen.
- Ga via het accountmenu rechtsboven naar 'Abonnement' en klik erop.
- Kijk onderaan de pagina waar je het vakje 'PREPAID CODE' ziet.
- Vul hier je prepaidcode in, compleet met koppeltekens en druk op enter.
- Je abonnement is nu geactiveerd en je kunt je gaan inschrijven voor een leerprogramma!
Veelgestelde vragen
Ik heb via mijn boekenlijst voor mijn licentie betaald. Hoe krijg ik nu een abonnement op mijn account?
Wij werken niet samen met MBO Webshop of vergelijkbare organisaties, dus als je al hebt betaald voor je licentie loopt dit waarschijnlijk via je school. Waarschijnlijk krijg je vanzelf een prepaidcode van je docent wanneer het tijd is voor jou om te beginnen met je keuzedeel. Informeer eventueel bij een docent of afdelingscoordinator als je hier twijfels over hebt.
Ik heb mijn prepaidcode verzilverd, maar mijn keuzedeel verschijnt niet bij 'Mijn leerprogramma's'. Wat nu?
Je abonnement geeft toegang tot alle leerprogramma's op het platform, en de prepaidcode 'weet' niet welk keuzedeel jij gaat kiezen. Wanneer je je code hebt geactiveerd moet je je zelf inschrijven voor het juiste leerprogramma.
Mijn prepaidcode doet het niet. Wat nu?
Als je prepaidcode al gebruikt is krijg je daar een melding van op het moment dat je hem probeert te verzilveren. In dat geval kun je het beste even contact opnemen met je coach en om een andere code vragen. Als het duidelijk is waarom jij je prepaidcode niet kunt activeren kun je het beste eerst even controleren of het misschien toch gelukt is door weer naar 'Abonnement' te gaan en onderaan de pagina naar de tabel 'Bestelgeschiedenis' te kijken. Als je daar je gloednieuwe abonnement niet ziet kun je contact opnemen met Support, maar laat het ook even aan je coach weten.
Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.