Een melding doen over de inhoud

  • Bijgewerkt

Onze leerprogramma's zijn opgesteld met de grootst mogelijke zorg. Toch kan het een enkele keer gebeuren dat er een foutje in sluipt, bijvoorbeeld een spelfout. Ook gebeurt het soms dat een externe partij de content verplaatst of verwijdert waar vanaf het platform naar gelinkt wordt. Zo'n link gaat dan stuk en als je erop klikt krijg je een error.

 

Het is helaas niet altijd te voorkomen dat een link kapotgaat of er een ander foutje in sluipt. Maar je kunt er wel een melding van doen als dat gebeurt. Als je een melding plaatst kan de opdracht snel worden verbeterd.

Hoe plaats ik een melding over de inhoud?

Alleen coaches kunnen een melding doen over de inhoud. Heb je als student een defecte link ontdekt? Meld het dan aan je coach!

Coaches zien rechts boven elke opdracht een knopje 'Melden'. Wanneer je hierop klikt opent er een venster waarin je informatie kwijt kunt over je melding. Het is niet nodig de titel van de opdracht te noemen in je melding, wij kunnen zien vanuit welke opdracht de melding is gemaakt. Het is wel belangrijk om goed te beschrijven welke link defect is.

 

inhoudsmelding NL.gif

 

Kan ik ook technische problemen melden via deze knop?

Helaas niet. De knop is alleen bedoeld om inhoudelijke fouten in een opdracht te melden, je melding komt dus ook alleen terecht bij ons inhoudsteam. Heb je een vraag of opmerking over een technische kwestie? Neem dan contact op met Support.

Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet. 

Gerelateerd aan

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.