Je kunt op verschillende manieren inloggen op All You Can Learn, afhankelijk van waar jouw school voor heeft gekozen. Lees hier de instructies voor de mogelijke routes. Ook vind je antwoorden op veelgestelde vragen.
Inloggen via Entree
Bij de meeste organisaties is het gebruikelijk om via Entree in te loggen. Neem contact op met je coach als je niet zeker weet of dit ook voor jou geldt of als je bij stap 4 je school niet in de lijst met organisaties ziet staan.
- Ga naar app.allyoucanlearn.nl.
- Klik op de knop met de tekst ‘Inloggen'
- Klik vervolgens op 'Inloggen via Entree' om op een schoolaccount in te loggen. Het is belangrijk dat je dit via altijd Entree doet, zodat je een account hebt dat aan je school gekoppeld is. Doe je dit niet dan kun je bijvoorbeeld geen coach selecteren bij het toevoegen van een leerprogramma.
- Je wordt nu doorgestuurd naar de Kennisnet Entree federatie. Doordat wij met hen samenwerken, kun je gewoon inloggen met je schoolaccount. Je hoeft dus geen (Entree) account aan te maken.
-
Zoek je school of onderwijsinstelling in de lijst met aangesloten scholen. Het kan voorkomen dat je school er meerdere keren tussen staat. Vraag dan na, eventueel bij de ICT afdeling van de school, welke koppeling de juiste is. Je kunt deze eventueel laten onthouden als standaard. Klik vervolgens op 'Verder'. Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de omgeving van jouw school. Dit ziet er bijvoorbeeld zo uit, maar is voor iedere school anders:
- Log hier in met je e-mailadres en wachtwoord van school.
- Je wordt nu weer automatisch teruggestuurd naar All You Can Learn. Ook herkent het systeem automatisch of je coach of student bent.
- Welkom op All You Can Learn! Je kunt nu aan de slag.
Inloggen zonder Entree (rechtstreeks bij All You Can Learn)
Wanneer je school niet bij Kennisnet/Entree aangesloten is maak je een account rechtstreeks bij All You Can Learn. Daarvoor kies je 'Registreer je hier' op de onderste knop om je account aan te maken. Vervolgens vul je de nodige gegevens in en bedenk je een sterk wachtwoord. Kies bij 'Organisatie' je school.
Opmerking: Kies hier niet 'MBO Life Sciences' als je niet zeker weet aan welke organisatie je gekoppeld moet worden, maar neem contact op met je coach of eventueel met Support. Kies 'MBO Life Sciences' alleen als dat je school is.
Uitzonderingen
Een klein aantal organisaties werkt met een andere koppeling dan die via Entree of een handmatige koppeling door Support. Meestal betekent dit dat je via een andere route in moet loggen.
- Gebruikers van het KW1C loggen in via kw1.college
- Gebruikers van MBO Rijnland loggen in via mborijnland.allyoucanlearn.nl
Veelgestelde vragen
-
Inloggen lukt niet! Wat kan ik doen?
Wij raden je aan om gebruik te maken van de internetbrowser Google Chrome. Probeer eens in te loggen via deze browser. Wanneer dit niet werkt, kun je proberen om in te loggen via een incognitovenster. Deze open je in Google Chrome, door te klikken op de 3 puntjes onder elkaar rechtsboven in het scherm, en vervolgens op 'Nieuw incognitovenster'. Lukt inloggen dan nog steeds niet? Lees dit artikel of neem contact met ons op. -
Ik ben een coach, maar jullie systeem zegt dat ik student ben. Hoe los ik dit op?
Wij kunnen jouw account handmatig omzetten naar een coachaccount. Neem hiervoor contact met ons op. -
Hoe kan het dat ik geen account hoef te registreren als ik inlog via All You Can Learn?
We werken samen met de Entree Federatie van Kennisnet. Zij faciliteren een zogenaamde Single Sign On (SSO), waardoor je gewoon met je schoolaccount kunt inloggen. We weten daardoor ook gelijk of jij een coach of student bent. -
Mijn school staat niet in de lijst van onderwijsinstellingen. Wat kan ik doen?
Sommige scholen en onderwijsinstellingen maken gebruik van een andere, aparte inlogroute. Dit geldt bijvoorbeeld voor MBO Rijnland en Koning Willem I College. Vraag dit na aan je coach of contactpersoon. - Ik ben ingelogd maar kan mijn voortgang of abonnement niet meer zien. Wat kan ik doen? In de meeste gevallen betekent dit dat je met een ander e-mailadres bent ingelogd (bijvoorbeeld je persoonlijke e-mailadres in plaats van je school e-mailadres). Wij kunnen dit voor je controleren. Neem in dit geval contact met ons op.
-
Mijn naam staat verkeerd, of niet zoals ik wil geregistreerd. Kan ik dit wijzigen?
De gegevens verkrijgen we via de schoolomgeving. Het is dus goed mogelijk dat er in het school administratiesysteem al iets verkeerd geregistreerd staat. Neem even contact op met de ICT afdeling van de school om dit te corrigeren. Is het hiermee niet opgelost, dan kunnen wij mogelijk iets voor je betekenen. Neem in dat geval contact op.
Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.