Soms betaalt een school of organisatie het abonnement van gebruikers. Zo betalen scholen standaard het abonnement van coaches die lesgeven met het leerplatform en in bepaalde gevallen ook voor de deelnemers. Dit kunnen de scholen doen door prepaidcodes bij ons te bestellen. De prepaidcode wordt namelijk vooraf betaald, en wanneer een gebruiker de prepaidcode inwisselt, hoef deze zelf niet meer te betalen voor een abonnement. De prepaidcode kan de gebruiker op het account invoeren om het abonnement te activeren.
Prepaidcodes worden over het algemeen in één keer besteld voor meerdere docenten en/of deelnemers tegelijkertijd. Dit wordt doorgaans door een teamleider, afdelingshoofd of lid van de inkoopafdeling gedaan. We adviseren om als docent niet zelfstandig prepaidcodes (voor jezelf) te bestellen, tenzij dit echt niet anders kan. Het is belangrijk dat de factuurgegevens zo compleet mogelijk zijn en er zo weinig mogelijk losse facturen verstuurd worden.
Het bestellen van prepaidcode gaat als volgt:
Stuur een e-mail naar ons. Zet in de e-mail:
- Het aantal prepaidcodes dat je wilt bestellen.
- Wat de gewenste looptijd van de abonnementen is.
(Coaches nemen doorgaans een abonnement voor 52 weken.) - De factuurgegevens:
- School / Organisatie
- Adres
- Eventueel aanvullende factuurgegevens, bijvoorbeeld een budgethouder, kostenplaats, inkoopnummer, afdelingsnaam, etc. Controleer altijd wat vereist is vanuit de school of instelling, voor je de bestelling plaatst. Zonder de benodigde gegevens kunnen wij de bestelling niet behandelen.
Dit ziet er bijvoorbeeld zo uit:
Bekijk ook in deze video hoe je prepaidcodes kunt bestellen:
Zodra we je mail ontvangen hebben, gaan we zo snel mogelijk aan de slag met het verwerken van je bestelling. Deze prepaidcodes worden normaliter op werkdagen binnen 48 uur geleverd. De prepaidcodes worden als bijlage gestuurd naar het e-mailadres van de besteller. Degene die de prepaidcodes ontvangt, moet deze zelf verstrekken aan de uiteindelijke gebruikers. Elke prepaidcode kan slechts één keer worden gebruikt.
Gebruikers moeten de ontvangen prepaidcode zelf verzilveren. In dit artikel lees je meer over het verzilveren van een prepaidcode.
Veelgestelde vragen:
- Wat kost een prepaidcode?
Een prepaidcodes kost hetzelfde als het afsluiten van een abonnement via All You Can Learn. De kosten zijn afhankelijk van de duur van het abonnement. Hier vind je een compleet overzicht van ons aanbod en de kosten. - Hoe lang is een prepaidcode geldig?
De prepaidcode is tot één jaar na ontvangst geldig. Hierna is het niet meer mogelijk om de prepaidcode in te wisselen. Een ingewisselde prepaidcode is geldig voor de aangevraagde abonnementsduur, bijvoorbeeld 11, 22, 44 of 52 weken. - Kan ik prepaidcodes bestellen met een verschillende abonnementsduur?
Dat kan! Geef dan duidelijk aan in de e-mail hoeveel prepaidcodes je wilt bestellen, van elke abonnementsduur. - Kan ik meerdere prepaidcodes in één keer verzilveren?
Ja, dat is mogelijk. De duur van de abonnementen wordt dan bij elkaar opgeteld, en staat in één keer op je account.