Wanneer je nadat je bent ingelogd rechtsboven in het scherm op jouw naam klikt, verschijnen er verschillende menu-opties. Je kunt hier bijvoorbeeld je accountdetails inzien en je abonnement verlengen.
Wanneer je 'Account details' of 'Mijn account' selecteert, zul je onderstaande scherm te zien krijgen:
Je vindt hier je naam en je e-mailadres. Je kunt niet alle gegevens zelf aanpassen. Klopt er iets niet? Neem dan eerst contact op met jouw onderwijsinstelling. Waarschijnlijk staan je gegevens hier verkeerd geregistreerd. Lukt het niet om het op te lossen via jouw onderwijsinstelling? Neem dan contact met ons op.
Verder kun je de taal van het leerplatform aanpassen. Op dit moment ondersteunen we alleen Nederlands en Engels. In de toekomst komen er wellicht andere talen bij. Let op: de taal-instellingen hebben alleen invloed op de menu's en navigatie van het leerplatform. De inhoud van de leerprogramma's blijft in de originele taal! Voor sommige leerprogramma's zijn er wel leersets in het Engels beschikbaar. In dit artikel kun je lezen hoe je gehele webpagina's kunt vertalen met Google Translate.
Als deelnemer kun je ook je interesses en vaardigheden selecteren voor gepersonaliseerde aanbevelingen van leerprogramma's.
Veelgestelde vragen
-
Kan een coach ook de status van de abonnementen van deelnemers zien?
Ja, dat kan! Selecteer daarvoor de desbetreffende deelnemer in je lijst van deelnemers, en klik rechtsboven op 'Meer'.
Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet.