Coach niet kunnen koppelen

  • Bijgewerkt

Wanneer je een coach wil selecteren om je aan te koppelen in een leerprogramma, kan het voorkomen dat de docent die jou moet begeleiden niet in het lijstje staat. Dat kan verschillende oorzaken hebben. Hier lees je hoe je kunt controleren of alle instellingen correct zijn.

  • Controleer of je account wel is gekoppeld aan je school. Heb je opeens geen abonnement meer of ziet het platform er anders uit dan bij je medestudenten? Dan kan het zijn dat je op een onjuiste manier bent ingelogd en daardoor per ongeluk een nieuw profiel hebt aangemaakt. In de meeste gevallen helpt het dan als je inlogt via Entree met je studentenmail en het wachtwoord dat daarbij hoort. Als je problemen hebt met inloggen, lees dan dit artikel. Als daarin geen oplossing kunt vinden, neem dan contact met ons op.
  • Controleer of jij en je coach staan ingeschreven voor hetzelfde leerprogramma. Jullie moeten allebei voor exact hetzelfde leerprogramma ingeschreven staan. 'Digitale vaardigheden' is dus niet hetzelfde als 'Digitale vaardigheden basis'! Pas als je coach ingeschreven staat voor hetzelfde leerprogramma kun je hem of haar selecteren!
  • Zijn jij en je coach allebei correct gekoppeld aan dezelfde onderwijsinstelling en ingeschreven voor hetzelfde leerprogramma, maar je kunt hem of haar nog steeds niet selecteren? Dan kan het zijn dat er sprake is van een technisch probleem. In zo'n geval kun je het beste contact opnemen met onze supportafdeling, zodat wij je verder kunnen helpen.

Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet. 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.