De chatbot bepaalt aan de hand van de taalinstellingen van je browser of je in het Nederlands of in het Engels wordt aangesproken. Wanneer je browser in het Nederlands staat ingesteld spreekt de chatbot ook Nederlands. Als je browser in het Engels of een andere taal ingesteld staat, zal de chatbot Engels spreken.
Hoe pas je de taalinstellingen van je browser aan?
Google Chrome (aanbevolen)
- Open Chrome op je computer.
- Klik rechtsboven op Meer. Instellingen.
- Klik onderaan op Geavanceerd.
- Klik op Talen. Selecteer Taal.
- Klik op Meer. naast de taal die je wilt gebruiken.
- Klik op Google Chrome weergeven in deze taal.
- Start Chrome opnieuw op om de wijzigingen door te voeren.
Safari
- Kies op het Mac Apple-menu 'Systeemvoorkeuren' en klik op 'Taal en regio'.
- Klik op 'Algemeen'.
- Klik op de knop met het plusteken
- selecteer een of meer talen in de lijst en klik op de knop met het plusteken.
Firefox
- Klik in de menubalk bovenaan het scherm op Firefox en selecteer Voorkeuren.
- Klik op de menuknop en selecteer Opties, vervolgens voorkeuren.
- Klik op de menuknop. en selecteer Instellingen.
- Kies in de sectie Taal van het paneel Algemeen een taal binnen het keuzemenu.
- Herstart Firefox.
Microsoft Edge
- Ga naar Instellingen, klik vervolgens op meer Instellingen.
- Selecteer Talen in de lijst Instellingen.
- Als je een taal wilt toevoegen aan de lijst met voorkeurstalen, selecteer je Talen toevoegen.
- Zodra de taal is toegevoegd, selecteer je deze taal en kies je 'Microsoft Edge weergeven in deze taal.'
Heeft de taal van de chatbot invloed op de taal waarin je kunt spreken met een medewerker?
Nee. De medewerkers van All You Can Learn beheersen het Engels en het Nederlands. Los van de taal waarin je de chatbot hebt gebruikt kun je kiezen om in één van deze talen te chatten met onze medewerkers, afhankelijk van wat voor jou het prettigst is.
Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.